Een consistente ervaring op alle touchpoints binnen jouw digitale product
Iedere keer dat jouw klant in aanraking komt met jouw digitale product (oftewel, een touchpoint), moet de ervaring raak zijn. Hiervoor is een doordacht en sterk User Experience (UX) design van essentieel belang, waarbij de gebruiker volledig centraal staat.
Een naadloze gebruikerservaring tijdens elke touchpoint zorgt ervoor dat jouw klanten gemakkelijk en zonder problemen door jouw digitale product kunnen navigeren. Op een aantrekkelijke, eenvoudige en toegankelijke manier kunnen zij hun gewenste doelen bereiken. Deze ervaring draagt bij aan de algehele merkbeleving van jouw merk, waardoor het vertrouwen, de loyaliteit en de voorkeur voor jouw merk worden versterkt.
Een naadloze gebruikerservaring tijdens elke touchpoint zorgt ervoor dat jouw klanten gemakkelijk en zonder problemen door jouw digitale product kunnen navigeren. Op een aantrekkelijke, eenvoudige en toegankelijke manier kunnen zij hun gewenste doelen bereiken. Deze ervaring draagt bij aan de algehele merkbeleving van jouw merk, waardoor het vertrouwen, de loyaliteit en de voorkeur voor jouw merk worden versterkt.
Door de expertise van Kíen op het gebied van usability, persuasion, onderzoek en conversie te combineren met jouw kennis van de branche, creëren we onvergetelijke ervaringen voor jouw app, website of portal.
Kíen ontwerpt digitale producten die aansluiten bij jouw merk en voldoen aan de verwachtingen van de gebruiker voor een betekenisvolle klantervaring.
Ontdek de UX stappen van Kíen
Met user experience design slaan we de brug tussen jouw business, product en gebruiker.
Uitdaging identificeren en visie creëren
Waarom ontwikkelen of optimaliseren we een nieuw digitaal product? Het bepalen van de richting voor het ontwerpproces is de belangrijke eerste stap. Zo creëren we een product dat waarde biedt voor de gebruiker en aansluit bij de bedrijfsdoelstellingen.
De job-to-be-done achterhalen
Om het ontwerp van jouw product af te stemmen op de behoeften van gebruikers, is het van belang om te begrijpen wat zij willen bereiken met het product. Door deze job-to-be-done te kennen en te begrijpen, kunnen we het ontwerp beter afstemmen op de gebruiker.
Weghalen van frictie met context en flow
Om gebruikers de weg te wijzen, is een goede informatiearchitectuur cruciaal. Hierbij letten we op de logische samenhang tussen pagina’s, functionaliteiten en content hiërarchie, zodat gebruikers gemakkelijk en effectief navigeren door het product.
Opzetten van intuïtieve wireframes
We gaan de flow en context van belangrijke elementen uitwerken tot wireframes. Met deze visuele presentaties kunnen we de werking van functionaliteit en hele flows binnen het digitale product valideren.
Design principes vaststellen
Om de richting van het interface ontwerp te bepalen, stellen we design principes op. Ze vormen een verlengstuk van de merkidentiteit en dragen bij aan de gebruikerservaring.
Uitdaging identificeren en visie creëren
Waarom ontwikkelen of optimaliseren we een nieuw digitaal product? Het bepalen van de richting voor het ontwerpproces is de belangrijke eerste stap. Zo creëren we een product dat waarde biedt voor de gebruiker en aansluit bij de bedrijfsdoelstellingen.
De job-to-be-done achterhalen
Om het ontwerp van jouw product af te stemmen op de behoeften van gebruikers, is het van belang om te begrijpen wat zij willen bereiken met het product. Door deze job-to-be-done te kennen en te begrijpen, kunnen we het ontwerp beter afstemmen op de gebruiker.
Weghalen van frictie met context en flow
Om gebruikers de weg te wijzen, is een goede informatiearchitectuur cruciaal. Hierbij letten we op de logische samenhang tussen pagina’s, functionaliteiten en content hiërarchie, zodat gebruikers gemakkelijk en effectief navigeren door het product.
Opzetten van intuïtieve wireframes
We gaan de flow en context van belangrijke elementen uitwerken tot wireframes. Met deze visuele presentaties kunnen we de werking van functionaliteit en hele flows binnen het digitale product valideren.
Design principes vaststellen
Om de richting van het interface ontwerp te bepalen, stellen we design principes op. Ze vormen een verlengstuk van de merkidentiteit en dragen bij aan de gebruikerservaring.
Kíen zorgt niet alleen voor een aangename ervaring voor de gebruiker, maar ook voor een betekenisvolle klantervaring tussen jouw merk en je klanten. Daarbij vormt jouw verhaal het fundament.
Dit is de visie van Kíen